Videoconferència amb Skype empresarial UB

La videoconferència és una eina de comunicació molt útil per a les relacions socials o, inclús, per a la vida laboral.

En aquest article volem parlar-vos de Skype per empresa, opció que ens facilita la Universitat de Barcelona per realitzar videoconferència, que es pot usar amb finalitats docents, doncs, ens permet una comunicació directa per ensenyar, aprendre i practicar.

Skype Empresarial és una plataforma unificada de comunicació que permet l’ús de missatgeria instantània, videoconferències, compartició de documents…

A diferència de la versió domèstica, coneguda com a Skype, Skype Empresarial permet:

• Connectar amb qualsevol usuari: amb un màxim de 250 persones, encara que no es trobin en Skype Empresarial amb els únics requeriments de tenir una connexió a Internet.

• Consultar els estats en línia dels contactes de la Universitat per saber si estan disponibles o no per iniciar una reunió o conversa.

• Programar reunions des del programa de correu Outlook. També disposeu del programador web de Skype Empresarial disponible des de l’Office 365 per crear reunions en Skype si treballeu amb un client de correu diferent a Outlook.

• Integració amb Office: compartició de documents.

• Seguretat i control: Les converses estan protegides mitjançant xifrat i autenticació.

Podeu consultar les publicacions següents:

-          Com fer webinars amb Skype empresarial

-          Com compartir documents amb Skype empresarial

Per a més informació, consulteu l’Espai daU

Facebook icon
Google+ icon