Recomanem l'app FilminCAT

CAT

La plataforma de pel·lícules i sèries sota demanda Filmin va impulsar el projecte FilminCAT l’any 2017 amb el suport de l’Institut Català d’Empreses Culturals (ICEC). El seu objectiu és apropar el cinema català i en català a la societat catalanoparlant de diferents punts d’Espanya i Andorra.

L’aplicació FilminCAT és gratuita tant pels usuaris d’Android com pels d’iOS. Es poden llogar els productes audiovisuals individualment o contractar una suscripció mensual (els preus els pots consultar aquí), sempre havent creat un compte amb usuari i contrasenya anteriorment.

Ofereix serveis atractius pels usuaris com veure el contingut a la televisió gràcies a la funció Chromecast, crear llistes de continguts preferits, per categories o pels pendents de veure o veure algunes sèries i pel·licules sense connexió a internet.

CAST

La plataforma de películas y series bajo demanda Filmin impulsó el proyecto FilminCAT en 2017 con el apoyo del Instituto Catalán de Empresas Culturales (ICEC). Su objetivo es acercar el cine catalán y en catalán a la sociedad cataloparlante de distintos sitios de España y Andorra.

La aplicación es gratuita tanto para Android como para iOs. Se pueden alquilar los productos audiovisuales individualmente o contratar una suscripción mensual (cuyos precios puedes consultar aquí), siempre habiendo creado una cuenta con usuario y contraseña anteriormente. Ofrece servicios como ver el contenido en la televisión gracias a la función Chromecast, crear listas de contenidos favoritos, por categorías o por los pendientes de ver o ver algunas de las series y películas sin conexión a internet.

ENG

The film and series platform under demand Filmin promoted the FilminCAT project in 2017 with the support of the Catalan Institute of Cultural Enterprises (ICEC). Its objective is to bring Catalan cinema to the Catalan-speaking society of different sites in Spain and Andorra.

The application is free for both Android and iOS and you can rent the audiovisual products individually or hire a monthly subscription (whose prices you can check here), always having created an account with username and password before. It offers services such as viewing content on television thanks to the Chromecast function, creating lists of favorite content, by categories or by watching or watching some of the series and movies without an internet connection.

Facebook icon
Google+ icon