Novetats OpenLMS 3.8.3

A partir del 9 de juliol el campus virtual de la UB (https://campusvirtual.ub.edu/) s’actualitzarà a la nova versió 3.8.3 d’Open LMS, aquestes són algunes de les principals novetats.

Novetats de Moodle:

Integració H5P

Els professors ara poden supervisar i configurar el contingut de l’H5P amb un nou filtre de visualització H5P i la pàgina de gestió de contingut H5P. El contingut de l'H5P es pot crear en recursos com ara Pàgina, Llibre i Etiqueta o de forma independent.

File:H5PStudentView.png

Avaluació del fòrum i visualització experimental

Els estudiants ara poden enviar publicacions al fòrum per a la seva avaluació. Els professors poden qualificar les publicacions del fòrum, exportar debats al fòrum i tenir accés a un nou informe resum.

Existeix una vista experimental (nested) de discussió des de la pàgina de preferències del fòrum.

File:StudentForumGrading.png

Filtres de calendari

Els usuaris ara poden filtrar la visualització del calendari per mes, dia o esdeveniment proper.