Scrintal: transcriu les teves classes en línia

En aquest article us presentem una nova eina per transformar arxius d'àudio en text, d’allò més interessant, i amb alguns avantatges importants a tenir en compte!

Es tracta d'Scrintal, una plataforma que s'usa com a instrument educatiu per a proporcionar transcripcions interactives de classes en línia.
Compta amb característiques d'anàlisi perquè els estudiants puguin ressaltar, comentar i fer servir aquestes transcripcions com si es tractés de notes de lectura. Aquestes transcripcions i apunts de classe augmenten l'accessibilitat digital i brinden la mateixa experiència d'aprenentatge per a estudiants amb diferents habilitats i antecedents.

El seu objectiu és donar suport als treballs de recerca i a l'educació, i per això inclou sempre funcions d'anàlisi de text a la seva plataforma. Actualment s’està treballant en una nova funció “d’etiquetatge i codificació”, per extreure temes comuns de les converses.

Scrintal (la web guarda tota la informació i dades al núvol) ofereix col·laboració gratuïta en un equip de fins a 3 membres, i els col·laboradors poden editar simultàniament el mateix document i discutir-a través dels comentaris.

L’eina ha estat desenvolupada amb l'ajuda de l'Oficina d'Innovació de la Universitat d'Estocolm, a què espereu per a provar-la en les vostres classes?

Hem extret part de la informació del blog https://wwwhatsnew.com/
Podeu consultar més informació sobre l’article clicant aquí.

#somcrai